חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דברים שכדאי לדעת על עבודה בהייטק

תעשיית ההייטק היא אחת הענפים הצומחים ביותר בעולם. זה גם דורג כאחד הענפים הטובים ביותר עבור מחפשי עבודה. תעשיית ההייטק היא גם אחת הענפים הרווחיים ביותר, וגם היא משתלמת היטב. למעשה, ישנם גם אנשים שחושבים שהתעשייה הזו משלמת יותר מדי והם מאמינים שהיא גורמת לבריחת מוחות מתעשיות אחרות. 

הסיבות לעבוד בהייטק הן רבות. חברת היי בוב טוענת שבעידן של היום, זה לא קשור רק לכמות הכסף שאתם מרוויחים אלא בהזדמנויות הנלוות לזה. המשכורות למשרות הייטק אטרקטיביות מאוד ושוק העבודה משגשג.

היתרונות והחסרונות של עבודה בהייטק

יש הרבה סיבות לעבוד בהייטק. הסיבה הראשונה היא שיש הרבה הזדמנויות לצמיחה והתפתחות, מה שאומר שאתם יכול לפתח את הכישורים והידע שלכם עם הזמן. סיבה נוספת היא שיש הרבה סוגים של משרות זמינות, כך שקל למצוא את הנישה שלכם בתעשייה. 

סיבה נוספת היא שזו תעשייה שבה אתם יכולים להשפיע על החברה על ידי פיתוח טכנולוגיה לעולם טוב יותר. בנוסף להיותה רווחית ומשלמת טוב, תעשיית ההייטק היא גם אחת מסביבות העבודה המלחיצות ביותר, זה בגלל כל הלחץ לחדש ולהעלות רעיונות חדשים.

המיתוס של אגדת העבודה בהיי-טק הוא שעובדי היי-טק הם תמיד צעירים, משכילים היטב ובעלי איזון מעולה בין עבודה לחיים. אבל זה לא תמיד המצב. משרות בהייטק יכולות להיות מלחיצות ותובעניות. הן דורשות שעות ארוכות ותשומת לב מתמדת לפרטים. יש גם חוסר גיוון בתפקידים אלה, כאשר גברים שולטים בתעשיית הטכנולוגיה בשיעורים גבוהים יותר מנשים.

לקריאת ראיון מרתק עם רוני זהבי, מנכ"ל היי בוב על: איך לתת לעובדים להט"בים להרגיש חלק בלתי נפרד ממקום העבודה – לחצו על הקישור!