חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגי הקורקינטים השונים

בטיחות הילדים היא תמיד דאגה להורים. יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת קורקינט לילד שלך. מדריך זה יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

קורקינט הוא מכשיר המספק יציבות ותמיכה בזמן ההליכה. עבור ילדים, זה יכול להיות כלי שלא יסולא בפז כדי לעזור להם להתנייד בקלות ובביטחון, במיוחד אם יש להם קשיים בהליכה או בניהול מדרגות. אבל יש הרבה דגמים בשוק, אז איך בוחרים את הטוב ביותר?

שיקולים בבחירת קורקינט:

– מידה: יש לקחת בחשבון את גודל הילד בבחירת הקורקינט. ילדים קטנים יותר עשויים להזדקק למשהו שהוא יותר קומפקטי וקל משקל, בעוד שילדים גדולים יותר עשויים להזדקק למשהו גדול וחזק יותר

– קיבולת משקל: יש לקחת בחשבון גם את קיבולת המשקל של המכשיר מכיוון שהוא צריך לתמוך במשקל של ילדכם

– סוג השטח: איפה ילדכם מבלה הכי הרבה

ישנם שני סוגים של קורקינטים בטיחותיים לילדים: אלו עם מושב ואלה ללא מושב. אלה עם מושב יכולים לשמש פעוטות שכבר שלטו באיזון בכוחות עצמם. יש להם גם בלמים יד ובלמים ברגל. אלה ללא מושבים יכולים לשמש פעוטות כמו גם ילדים בגיל הגן הזקוקים ליותר תמיכה כשהם נוסעים על הקורקינטים שלהם. לסוגים אלו אין מעצורי יד או מעצורי רגל, אך לרוב הם מגיעים עם כידון שנועד להאט את הילד כאשר הוא נשען עליו קדימה.

בטיחות היא בראש סדר העדיפויות בכל הנוגע לבחירת קורקינט עבור ילדכם. ישנם סוגים רבים ושונים של קורקינטים לילדים, אך מה הם ובאיזה מהם כדאי לבחור?

קורקינט צעצוע: עשויים לרוב מפלסטיק וניתן לייצר אותם עם או בלי כידון. קורקינטים אלו אינם מיועדים לילדים מעל גיל 3, אך הם יכולים להיות דרך מצוינת לגרום לפעוטות להתרגש מרכיבה בעצמם.

קורקינט לילדים: הם בדרך כלל גדולים יותר מקורקינט צעצוע ונועדו להכיל ילדים בגילאי 3-6 שנים. לקורקינט לילדים יש כידון ולרוב כוללים משענות לרגליים וכן מושב שניתן לכוונן למעלה או למטה בהתאם לגובה הילד.