חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכ"ל חברת MyDoctor ישי קמחי מרחיב לראשונה על כתב שירות לספורטאים

הספורטאים במדינת ישראל מגיעים מכל מיני ענפים – טניס, כדורגל, כדורעף, כדורסל, שחייה, התעמלות קרקע ועוד. כל אחד ואחד מענפי הספורט האלו מביא איתו סוגים שונים של היבטים רפואיים, החל משלבי ההיערכות הכוללים תזונה, לדוגמה, ועד שלבי הפציעה המצריכים טיפולים פיזיותרפיים, מגוון זריקות לשיכוך כאבים ועוד. היום אנחנו מדברים עם ישי קמחי, מנכ"ל חברת MyDoctor, על מנת לשמוע ממנו על כתב שירות לספורטאים של החברה.

למי מיועד כתב שירות לספורטאים?

בתור התחלה, מנכ"ל חברת MyDoctor ישי קמחי מספר לנו למי מיועד כתב שירות לספורטאים: "כתב שירות לספורטאים מתחיל לכל ספורטאי או ספורטאית מקצועיים, שמגיעים מכל ענף ספורט באשר הוא, בין אם הם נמצאים בתחילת דרכם המקצועית ובין אם הם בעיצומה. המטרה של כתב שירות לספורטאים היא להעניק קשת של שירותים שנותנים מענה על כל צורך שיכול לצוץ אצל הספורטאים, בין אם בעקבות רצון לשפר את היכולות שלהם, בין אם בעקבות צורך להתמודד עם פציעה ועוד".

במה שונה כתב שירות לספורטאים של MyDoctor מכתבי שירות אחרים?

ישי קמחי מסביר לנו גם על היתרון הגדול שכתב שירות לספורטאים מביא איתו: "בתור חברה שמנו לנו למטרה לייצר כתבי שירות שונים שפונים לאוכלוסיות ספציפיות, כאשר כל אחד מהם הוא מקיף, איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. היתרון שכתב שירות לספורטאים מביא איתו מתחלק לכמה וכמה חלקים, כאשר הבולטים מביניהם קשורים בזמינות הגבוהה שלנו, במקצועיות הרופאים והרופאות שלנו, ובהיקף הטיפולים שנכלל בתוך כתב השירות".

אם אתם ספורטאים מקצועיים שמעוניינים ליהנות מהסל הנרחב של כתב שירות לספורטאים של חברת MyDoctor, צרו איתה קשר עוד היום ותוכלו לברר את כל הפרטים שחסרים לכם בדרך להצטרפות.

לחצו כאן למאמר עם ישי קמחי