חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עושים שינוי בחיים עם מועדון  maccabi wins

רוצים להפוך להיות צרכנים נבונים יותר? שומעים על כל מיני חברים ובני משפחה שמשתייכים לכל מיני מועדונים, מקבלים הנחות ומנצלים בחוכמה את הכסף שלהם, ורוצים ליהנות מכל אלו גם בעצמכם? אין שום בעיה! היום באמצעות מועדון maccabi wins אתם יכולים לעשות את השינוי הגדול ביותר בחיים שלכם, ולהצטרף למועדון שגם נותן לכם יותר וגם מאפשר לכם להעניק מעצמכם. אז על מה בדיוק מדובר כאן? הנה הפרטים.

ככה עובד מועדון maccabi wins

מועדון maccabi wins הוקם במיוחד לשם האוהדים המושבעים של קבוצות מכבי השונות, שיכולים להתאגד עכשיו תחת קורת גג אחת. מועדון maccabi wins חרט על דגלו לעבוד בשיתוף פעולה עם כמה מהחברות המובילות והבולטות ביותר הן במשק הישראלי והן במשק העולמי, ולאפשר ביצוע של רכישות מוצרים ועסקאות שונות במתכונת CASHBACK.

על פי המתכונת הזו, חברי מועדון maccabi wins יכולים להנות מהחזרי כספים ישירות לחשבון הבנק שלהם, ולחסוך מאות אם לא אלפי שקלים מדי חודש על הרכישות השונות שלהם.

לקדם את עצמכם ואת מועדון מכבי במקביל

את הכסף שאותו אתם מקבלים בחזרה אתם יכולים לנצל לטובתכם, ואתם גם יכולים לנתב אותו לטובת העשייה הענפה של מועדון מכבי. בעזרת עשרות אם לא מאות פרויקטים קהילתיים וחברתיים שמתקיימים מדי שנה על ידי המועדון, ניתן לשפר את חייהם של המון ילדים, צעירים ומבוגרים, וגם הכסף שלכם יכול להיות חלק מהמשוואה!

במכבי כולם משפחה אחת גדולה – החל מגדולי הספורטאים ועד אחרון האוהדים, ולכן בהצטרפות למועדון maccabi wins אתם מבטיחים לעצמכם להיות חלק מכל הדבר הגדול הזה, ולהנות מכל היתרונות שלו. היכנסו עוד היום לאתר האינטרנט לפרטים נוספים ולהרשמה.