חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה חוג שחיה לילדים

כהורים אנו מבקשים לילדים שלנו את הדברים הטובים ביותר, הקורסים שיוכלו לפתח אותם, בתי הספר שיתאימו להם וכמובן ענפי ספורט שבאמת יוכלו להתאים להם ולעזור להם להתפתח בגילאים צעירים יותר. אחת מהפעילויות הספורטיביות שמומלצים כיום לילדים ועוד מגילאי שלוש, היא לא אחרת מאשר שחיה בה יוכלו הילדים לפתח מגוון כלים חשובים וקריטיים גם לפעילות ספורט אחרות אך גם לחיים עצמם. את החוגים לשחייה אפשר לא רק להתחיל בגיל מאוד קטן, אלא גם לעשות זאת בצורה קבוצתית יחד עם עוד ילדים ולפתח קשרים חבריים וכמובן גם לצמצם עלויות עד כמה שניתן. 

שיפור קוגניציה ובטחון עצמי

לא מעט מחקרים מראים כי חוג שחיה לילדים יכול להיות מתאים אפילו לילדים מגילאי שלוש, תוצאות אלו אינן מתקיימות בחלל ריק אלא דרך מספר יתרונות בולטים שחוו ילדים לאחר ששחו מגילאים צעירים ביותר. יתרון ראשון הוא יכולת התמצאות במרחב, כאשר שחייה דורשת התמצאות במסלולים, שמירה נכונה של אוויר וכמובן "פגיעה" נכונה במים. מצד שני פעילות שכזו מאפשרת גם התעצמות של תפקוד המוח, כשיכולת זה מתקיימת עם המגע במים ויכולת ההתנגדות שבו. כמובן שכל אלו עוזרים גם בהנעה נכונה ובריאה של הזרועות ושל הרגליים, בפיתוח וחיטוב נכון של השרירים מגיל צעיר. 

לא רק התפתחות תקינה, אלא שמירה על החיים

ילדים נחשבים לעם די סקרן, הם מתלהבים מרעשים, מצלילים וממגע שונה שאותו עדיין לא חווה. סקרנות שכזו עלולה לא פעם גם להוות סכנה לחייהם, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבריכה או ים. לכן פתרון מעולה הוא חוג שחיה לילדים, שיוכל לא רק לפתח את השרירים והמוח אלא יאפשר לילדים לדעת כיצד מתנהלים בתוך מים עמוקים וגם לשמור על יצר הסקרנות.

למידע נוסף היכנסו לאתר של 2swim
https://www.2swim.co.il/service-type/%D7%A9%D7%97%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D/