חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לשיפור הרצון שלך

מה זה כוח רצון ?

השאלה הראשונה והעיקרית היא מהו כוח הרצון? לעתים קרובות אנו מתבלבלים בקשר בין כוח רצון לכוח נפשי בלבד, בעוד שכוח רצון מוגדר כ:

כוח הרצון הוא הכוח הפנימי לקבל החלטות, לנקוט בפעולה ולטפל ולבצע כל מטרה או משימה, ללא קשר להתנגדות פנימית, אי נוחות או קושי. זוהי תקיפות פנימית, החלטיות, נחישות, החלטה, התמדה וכוח הדחיפה לעבר כל מטרה.

או במילים פשוטות נוכל להגדיר כוח רצון בתור – התכונה של שליטה נחרצת בהתנהגות שלך.

ספרים, מאמרים ומחקרים רבים נכתבו על כוח רצון, אך כאן אצטט מספרו של עופר בר יהודה הבלתי נלאה, "ציונות על רגל וחצי / עופר בר יהודה". בו כוח הרצון בא לידי ביטוי במעשים שונים השזורים בסיפור חייו של בר יהודה.

הנה כמה טיפים לשיפור כוח הרצון.

תמשיך לנסות

אני לא יכול להדגיש את זה יותר. לא משנה כמה זמן זה ייקח וכמה מוכה אתה עלול להרגיש, אתה חייב לנסות ולנסות שוב. לעולם לא תדע כמה תוכל להתמודד אם לא תעמיד את הגבולות שלך במבחן.

תתגבר על מחשבות שליליות

מי לא הרגיש את העוקץ או הכאב כשמישהו שחשבת שתמך בך, למעשה, לא הרגיש? אתה לא הראשון שזוכה לביקורת. אנשים מבקרים באופן דה-קונסטרוקטיבי את מה שהם לא מבינים.

בקשו עזרה מאנשים קרובים

אתה אולי חושב שהשגת כוח רצון גדול, אבל שום דבר לא יכול לדחוף אותו גבוה יותר מאשר להקיף את עצמך באלה שדומים לך. בזמנים של ספק צרוף, הם יכולים לדוג אותך מבור הייאוש שלך. כאשר תשיג את המטרות הקטנות, הן יצטרפו אליך בתהילתך. כשהם יורדים לספירה, זה יהיה התפקיד שלך לדחוף אותם בחזרה למעלה. מה שאתה יכול להשיג לבד יתעצם כשתחבר מוחות גדולים ביחד. אם מישהו תמיד שם כדי להניע אותך קדימה גורם לך להרגיש כאילו הבטחת לו לסבול את מה שצפוי.

להבין תבוסה, אבל אל תעזוב את הלחימה.

אלה שיודעים תבוסה הם אלה שיש להם הכי הרבה כוח רצון. אחרי שורת התבוסות הארוכה שלהם הם תמיד יגידו, "אבל ביום שבו עמדתי להפסיק, החלטתי לנסות פעם נוספת". תמיד יהיו ימים שבהם התבוסה תרים את ראשו, אבל זה לא אומר שאתה צריך לקבל את זה. גם כשנדמה שאתה לא מתקדם, עצרו וחשבו כמה רחוק הגעת. המאמץ שהשקעת מראש הפך אותך למי שאתה עכשיו. למד מהתבוסות שלך, אך פעל מיד לאחר מכן כדי לגאול את עצמך.

נאמר שאי אפשר לזייף אמון; שאתה חייב לזייף את זה עד שאתה עושה את זה. זה לא המקרה עם כוח רצון. אתה לא יכול לזייף מאמץ או רצון. כל הקשיים, כל ההשתובבות המתמדת קדימה: הכל אמיתי.

כל עוד אתה ממשיך לפעול בצורה חיובית, אתה יכול להיות בטוח שתשיג כל דבר שתשקיע בו. כבד את ההחלטות שלך

בצע פעולה בכל מה שתחליט. אל תשאיר את זה בהמתנה.

נסה דברים שונים..

כשנמאס לך מדבר אחד נסה משהו אחר.

לוותר. לְהַפְסִיק. בלתי אפשרי, המילים האלה לא צריכות להתקיים באוצר המילים שלך.